– Та вже, ненадійний літак, – сказав Андрій, проходячи на посадку. Але політ пройшов на диво добре, ми злетіли і приземлилися. Біля виходу з аеропорту нас чекав таксист, який повинен був відвезти в Сант-Катрін. Так почалося подорож еварушницы Ельвіри Князевої з Андрієм Губиным.

Територія Сант-Катрін є національним парком. На в’їзді ми купили квитки і через 2 хвилини вже були біля готелю «St. Katherine Tourist Village». Отримавши ключі від будиночків, пішли оглядатися. Так як Андрій не перший раз тут зупиняється, він виступив в якості гіда і трохи розповів мені про цих місцях.

Погляд мимоволі піднімається вгору – зірки у величезній кількості розсипані по небу, і здається, що вони зовсім поруч. Тепер негода, хмари та інші обставини, які не давали нам в Москві подивитися на зірки, не завадять.

16 липня 2012 року.

Як і домовлялися, о 8:45 я розбудила Андрія, і ми попрямували в бік ресторану. Всередині нікого не виявилося…Звичайно, всередині нікого не виявилося – сніданок в Єгипті не готують за Московським часом. Я забула перевести годинник!

Після сніданку ми вирішили зробити першу прогулянку в гори «простому маршрутом», як назвав його Андрій. Перед тим, як розпочати нашу подорож, я включила програму «крокомір», щоб бачити, скільки кілометрів і кроків ми пройдемо.

«Простий маршрут» виявився не таким вже й простим, але дуже цікавим. Ми обійшли гору Мойсея, пройшли через кілька сіл і долину, де розташована школа. Місцеві жителі тут дуже привітні, всі вітаються, посміхаються і махають рукою. Російською мовою не говорить ніхто, спілкувалися англійською. На вулиці багато дітей, які підбігають до туристів і кокетливо з посмішкою кажуть: «hallo, give me please one dollar». Відмінний початок вивчення англійської мови! Спочатку ми їм просто посміхалися, а потім купили цукерки і вони в нас були цим «доларом».

Прогулянка зайняла близько 8 годин, пройшли 20 км. І я намагалася не відставати, хоча ноги до кінця прогулянки дійсно втомилися. Отже, підіб’ємо підсумок: Простий маршрут це – «Сьогодні ми в гору не підемо, ми її обійдемо!»

Путевые записки Андрея Губина

Порада: Якщо хочете схуднути, їдьте в гори! Кілька днів – і ви в приголомшливій формі!

Увечері ми відправилися на вечерю. Годинники були успішно переведені і тепер нас там чекали. Обід був дуже смачний. Після такого прекрасного вечері ми вирушили налаштувати телескоп і милуватися зірками.

19 липня 2012 року, нічний вихід в гори 21:00 – 8:00

Сьогодні відбулося нічне сходження на гору. Чесно кажучи, було трохи страшно, але спокій, впевненість і позитивний настрій Андрія швидко розігнали всі страхи. Ми почали свій шлях. Це непередаване відчуття. Навколо каміння, необхідна максимальна концентрація для того, щоб рухатися вперед. Один ніяковий рух і ти або валяєшся на землі, або відбиваєш собі ноги об каміння. Жоден з варіантів не викликає радості. На середині шляху ми почули дивні звуки, хтось голосно дихав і пирхав. Я зупинилася і обережно, намагаючись не видати нашого місця розташування, прошепотіла:
– Що це?
– Ну як що, напевно, бенгальський тигр, все гаразд, не переживай – пожартував Андрій.

Путевые записки Андрея Губина

Порада: Якщо ви хочете позбутися від страхів, їдьте в гори!

Підійшовши ближче до джерела незрозумілого фиркання, виявилося, що це ослики, які там мешкають. Ми йшли кілька годин, щоб забратися на вершину і побачити зірки ближче. В 2:30 ми були на горі, де і розташували телескоп. Спочатку, ми задавалися питанням – а що це за дві яскраві зірки на небі? Вони не схожі на інші зірки. Виявилося, це зовсім не зірки, це планети – Венера, Юпітер. На горі ми пробули близько години, цього нам вистачило, щоб повечеряти, все побачити і замерзнути. Вітер на вершині досить сильний. Зворотний шлях був легше, як мені здалося. І ось що цікаво – туди ми йшли в повній темряві, зовсім нічого навколо не було видно. А коли поверталися назад, перед нами відкривався вид, від якого перехоплювало подих. Гори в променях висхідного сонця здавалися нереальними.

20 липня – 21 липня 2012 року.

Першу половину дня ми відсипалися, а потім у нас був запланований похід на гору Мойсея. На неї їдуть паломники з усього Світу. Їй поклоняються іудеї, християни і навіть послідовники Пророка Мухамада. Адже вона згадується і в Торі, і в Біблії, і в Корані, як місце де Господь передав пророку Мойсею 10 заповідей. Подібних гір (священних для представників відразу декількох релігій) в Євразії всього 2 – Синай в Єгипті і Кайлаш в Західному Тибеті.

Як правило, на гору йдуть або проводжати захід, або зустрічати світанок. Ми вибрали другий варіант. Вийти вирішили в 00:00, щоб встигнути піднятися до сходу сонця. Дорога на вершину починається від монастиря. Є два класичних шляху підйому: короткий і довгий. Обидва займають 2.5-3 години і сходяться незадовго до вершини. Короткий шлях більш крутий і являє собою викладені каменем ступені, багатьом з яких вже півтори тисячі років. Починається він відразу за монастирем, – що йде вправо вгору ледь помітна стежка. Довгий шлях прокладений єгипетською владою в 19 столітті, – це ґрунтова дорога, що йде вгору по долині, в якій розташований монастир. По ній піднімається значна частина паломників, найчастіше на конях і верблюдах. Ми, як завжди, пішли своїм шляхом.

По дорозі ми говорили про акторів, музикантів і улюблених письменників. Говорити з Андрієм, безсумнівно, цікаво. У нього є своя думка і чітка позиція по кожному з питань, які я йому задавала. Періодично ми влаштовували зупинки, щоб відпочити, попити води. В одну з таких зупинок, ми завели розмову про його піснях, які я завжди любила і з задоволенням слухала. У мене є традиція – кожен рік, у свій День Народження, я дзвоню на радіо і замовляю для себе пісню «Птах».

Періодично нам зустрічалися місцеві жителі, які вели по гірській дорозі верблюдів. Причому здалеку не видно їх наближення, з темряви просто з’являлася морда верблюда, та привітне «Hello». Ходять вони вночі без ліхтарів, на відміну від нас. Піднімаючись до вершини, я думала – ну хіба це не диво? Зовсім недавно, мій друг розповідав про цю гору, ділився зі мною враженнями. Я дуже хотіла побувати тут, побачити все своїми очима і відчути енергетику цієї священної гори. І ось сьогодні я тут.

Путевые записки Андрея Губина

Порада: Дива трапляються, головне вірити в них. Не бійтеся мріяти. При цьому в гори їхати не обов’язково!

В 4:30 прийшло розуміння, що до сходу сонця ми не встигнемо дістатися до вершини, і вирішили вибрати відповідне місце для зупинки. Світанок зустріли, зробили кілька фотографій, і присіли спостерігати за людьми, які спускаються з гори. Добре тут, навіть не хочеться йти…